Sekretariat szkoły przy ul. Solskiego
Dorota Kapela
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel: 717986932 wew. 100


Godziny pracy sekretariatu:
Poniedziałek: 07:30 - 14:00
Wtorek: 08:00 - 14:00
Środa: 08:00 - 14:00
Czwartek: 07:30 - 16:30
Piątek: sekretariat nieczynny.
Przerwa: 11:00 - 11:15

Sekretariat uczniowski przy ul. Morelowskiego
Ewelina Obara
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel: 717986932 wew. 104


Godziny pracy sekretariatu:
Poniedziałek: 07:30 - 14:00
Wtorek: 08:00 - 14:00
Środa: 08:00 - 14:00
Czwartek: 07:30 - 16:30
Piątek: sekretariat nieczynny.
Przerwa: 11:00 - 11:15


 

Pytanie: Jak wyrobić legitymację?
Odpowiedź: Należy w sekretariacie szkoły złożyć podanie z danymi ucznia:

Imię i nazwisko. 
Data urodzenia i pesel. 
Adres zamieszkania.

Zarówno 1 legitymacja jak i ta w której ulegną zmianie dane osobowe jest BEZPŁATNA.
Koszt wyrobienia duplikatu legitymacji to 9 zł. Numer konta do wpłaty to:
53 1020 5226 0000 6802 0418 8744 z dopiskiem "duplikat legitymacji, imię i nazwisko dziecka". Do podania należy dołączyć potwierdzenie wpłaty.

Pytanie: Jak wygląda procedura dotycząca odszkodowania? 
Odpowiedź: Na stronie szkoły oraz w sekretariacie są do pobrania druki na odszkodowanie.

Szkoła wpisuje w nich numer polisy oraz przystawia pieczątkę szkoły. Podpisuje to osoba upoważniona z ramienia Rady Rodziców. Komplet dokumentów dotyczących ubezpieczenia można wysłać listem lub zeskanować do osoby która prowadzi naszą placówkę ze strony ubezpieczyciela AXA. Jest nią Pani Dorota Stasińśka.

Pytanie: Jak otrzymać duplikat świadectwa?
Odpowiedź: W sekretariacie należy złożyć podanie z danymi:

Imię i nazwisko.
Data urodzenia.
Data ukończenia szkoły.
Adres zamieszkania.
Nazwisko wychowawcy oraz klasa.

Koszt wydania duplikatu to 26 zł. Czas oczekiwania do 30 dni .